parajumpers jacket online lightweight

Evolution eller Creation. For en kristen. bør det ingen rolle
Intellektuelt dame parajumpers jacket online lightweight . jeg synes samtalen "Creation vs Evolution". i riktig sammenheng. interessant og avslørende om karakteren av mennesker og naturen av deres tro. Men jeg personlig synes at dette problemet har glidd på kirken for å bli en større kilde til divisjonen som trenger å være.

Spesielt har jeg sett altfor mange mennesker fornærmet. skadet og isolert i kirken. inkludert meg selv, buy parajumpers fall jacket . for denne debatten. Med min erfaring som et biologisk forsker parajumpers jacket online lightweight , parajumpers long bear grey navy . og det å være en kristen. kan du finne det underlig å lese. som en kristen parajumpers jacket online lightweight . det spiller ingen rolle for meg at jorden og alt som er i den parajumpers jacket online lightweight . ble skapt av en evolusjon eller skapelsesprosess.

Her er grunnen ekte parajumpers jacket online lightweight .

Genesis 1 vers 1 I begynnelsen skapte Gud himmelen og jorden.

Er "Evolution vs. Creation" det samme som "mot kristen ateist". Jeg tror dette ikke er tilfelle parajumpers jacket online lightweight . og innramming debatten på en slik måte er farlig. Likhets de to er i hovedsak det samme som å si at hvis du tror på evolusjon du er ateist parajumpers jacket online lightweight . Dette er slett ikke tilfelle. mange kristne. inkludert meg selv. tror på noen form for evolusjon og er kristne.

Vi tror på frelse gjennom Kristus selv som alle andre troende.I tillegg vil tro på skapelsen ikke nødvendigvis bety at du er kristne (jøder. muslimer. Jehovas vitner og mange andre religioner tror på skapelsen).

Flere nyttige spørsmål vil være. "Tror du Genesis 1. 1 Gud er skaperen av universet" på disse spørsmålene. absolutt alle kristne må nå accord.Débat om evolusjon og skapelse i. kirken er en interessant intellektuell debatt. men ikke om frelse. Dette tyder på at det kan faktisk gjøre ikke-troende som tror på evolusjonen mindre mottakelig for kristendommen.

Tilstanden til frelse er oppsummert i Apg 4 versene 11-12 billig parajumpers gloria black .

Apg 4. 11 til 12 november Jesus ". Steinen du mennene forkastet. men som er blitt hjørnesteinen "Frelsen er funnet i noen annen. for det er ikke noe annet navn under himmelen. gitt blant mennesker billig parajumpers long bear größen . som vi kan bli frelst. "

Disse versene forteller oss at ingen blir frelst ved sin tro. unntatt i Kristus. Som disse prioriteringene av kirken bør være bekymret for åpenbaringen av Kristus.

Rollen til en slik debatt i kirken. tror jeg skal være innrammet av hva den legger til våre liv og livene til andre, parajumpers long bear brun salg . Er det sannsynlig at denne debatten vil øke vår evne til å elske Gud eller den andre. Jeg tror ikke debatten om dette spørsmålet er sannsynlig å forbedre vår karakter og forhold til Gud parajumpers gobi jacket sale Jakker og Kåper .Det er mange ting i livene våre som gjør interessant diskusjon og debatt. Men mange av disse spørsmålene er av en intellektuell natur. Som en kristen. jeg tror virkelig at måten universet ble skapt er mye mindre viktig enn hvem som skapte universet parajumpers jacket italy juliet .

Som kirke må vi bruke mindre tid på å debattere blant oss selv og vår energi på det det vi alle ønsker parajumpers jacket online lightweight . frelse for alle.